hampeh!
lelaki, kalau tak menipu tak sah!
Al kisah teman yang ditemui di tawau itu rupanya laki orang.
I sangat marah sebab masa dating bila tanya, tak mengaku.
Bila cek fesbuk, tu dia ada anak lagi!
Kecik hati i sebab kita tak kisah la dia tu dah kawin ka belum, at least we know what s the outcome rather to hope for something.
Our last meeting was a bit weird. He hold my hand a bit too long and mentioned that he wanted to see me again.
Dan dari situ aku dah perasaan something was not right.
Married men, muda dan tua, kalau tuhan nak tunjuk kamu orang nak menipu, akan timbul juga.
berkat doa isteri hehehehhehehehhe
Al kisah teman yang ditemui di tawau itu rupanya laki orang.
I sangat marah sebab masa dating bila tanya, tak mengaku.
Bila cek fesbuk, tu dia ada anak lagi!
Kecik hati i sebab kita tak kisah la dia tu dah kawin ka belum, at least we know what s the outcome rather to hope for something.
Our last meeting was a bit weird. He hold my hand a bit too long and mentioned that he wanted to see me again.
Dan dari situ aku dah perasaan something was not right.
Married men, muda dan tua, kalau tuhan nak tunjuk kamu orang nak menipu, akan timbul juga.
berkat doa isteri hehehehhehehehhe
aku still tak faham kenapa, dia tipu kau kata dia tak kahwin lagi but dalam facebook ada gambar anak dia and all? like mcm tak cover, seolah-olah mcm nak kau find out and sakit hati yang in the end dia sebenarnye dah kahwin and ada anak?
ReplyDeletegile saiko ok. not to mention very stupid.
he did not put any pics or sign of the kid or wifey, but i read his previous post back from day one he opened the account.
ReplyDeleteUpon stumbling the part when one of the friends said "bini hang, anak hang" in the comments, I knew this is not going to easy.
Anyhow I already "potong kek" with the guy. He backed off and glad I made the right decision to stay away. :P