Perth Trip (19 ~ 24 April 2011) Part I
Di airport terus amik keta sewa. Seb baik kaunter bukak.... GPS pun dimasukkan....kami meneruskan perjalanan ke Swan Valley , Gingin dan Cervantes.
Buah tembikai liar di tepi jalan... kalau masak, kami kutip!
Berhenti mengambil udara segar... sejuk tu!
Cantik betul scenery, seluas-luas saujana mata memandang...besar betul australia ni!
Teknologi jalan yang tak sama la kat malaysia. very good quality! tader lobang-lobang walau treler dua kontena lalu!
New Norcia. Old Art & Culture Appreciation....
Melawat muzium di New Norcia sebelum tour pekan monastery ini.....
Tour ke semua gereja katolik yang ada kat sini....aduii. dalam masjid aku terlelap, dalam gereja aku pun mengantuk.....hampeh.
Tour guide bercerita tentang asal missionary Benedictine monk dan monastery yang diwujudkan untuk mengubah cara hidup kaum peribumi/ aborigine di sini...kira disekolahkan dan dibudayakan cara barat la...seb baik la kita tak sempat di"mat salih"kan macam depa! Kalau tak kami dijemput menyertai concession petang tu.. ehhehehehheheheheh
Bersambung.......
hahahaha top boss!
ReplyDeleteso last-last kau takdelah sorang kan gi trip nih. haha. min, min. sekeras-keras hati perempuan kan, lembut jugak eh? :)
it is more to guilty conscience gaks ahahhahahahhahah....
ReplyDeletetop boss sebab dia yg berkuasa bagi duit ahahahhahahahahahah
aku baru abis meeting ngan dia sejam lebih. meetingnye 40 minit je nak discuss benda. selebihnya dok cerita pasal masalah benda-benda lain. tapi kelakarlah pakcik nih. benda tak kelakar, tapi bila dia gelak, aku rasa lawak so aku pun gelak. hihi.
ReplyDeletepergh kalau ko boleh gelak, ok la tu... selama ni kami menahan gelak...
ReplyDeletepergh kalau ko boleh gelak, ok la tu... selama ni kami menahan gelak...
ReplyDelete