Oh Friends...
Aku penat!
Nak layan minah ni...kadang-kadang aku rimas nak berkawan dengan perempuan pasal macam ni la....sebab tu aku suka join ride ngan budak laki-laki, sebab depa tak pening kepala aku...Kira cakap sekali, understood. Tiada unsur-unsur gediks, mengada-ngada etc etc....
Minah ni lesbo, penah gak nak menekel aku, tapi being straight aku tak tergoda jer...Kira kawan biasa-biasa jer... masalahnya, aku pun ramai gaks kawan lesbo yang lain, semua kepala ok jer....jenis tak kisah kalau aku buat derk...tapi yang sorang ni pelik....
Aku cuba yang terbaik nak layan dia. Tapi bila tak layan, mula lar emotional blackmail...hantar sms yang ayat-ayat pedih punya.......macam la aku Boyfriend dia weih....
Yang panas hati pasal coming trip kami. Dia tak cakap pun nak jumpa aku pasal nak discuss menda ni tapi lebih kepada soal dia patut terima tak peminangan seorang lelaki ni...
Dan kalau ko memang lesbo, kalau kahwin, tak ker rasa macam akan ada conflict of interest? So bagi aku la, baik aku mendiamkan diri daripada bagi opinion sebab aku dah ada experience macam ni. Pengalaman x best la bagi kawan aku yang sorang tu memang lesbo tapi perkahwinan dia agak horror la gaks.....
Kot salah bagi nasihat, satgi aku gaks yang kena! So aku mendiamkan diri setiap kali dia menanya pasal patut ker tak patut dia kawin.. deym, bila aku tak reply sms dia, dia emo marah kata kenapa aku tak reply sms dia pasal the coming trip tu?
Peninglah aku! Barulah aku paham kenapa lelaki boleh belah tinggal macam tu kalau dapat pompuan macam ni....Bab nak melayan dia alahai....kita plak yang disalahkan bila benda tak kena....Aku yang perempuan ni dah macam tak boleh tahan...terus aku sms balik, aku dah tak larat nak layan minah ni....
So, jadilah perempuan yang tak mengada-ngada dan tak peningkan kepala orang!
Tidak berhenti cuba menjadi wanita yang mengada2 :)
ReplyDeletetakper nak mengada-ngada kat orang yang ada perasaan kat kita...yang sayang kita...yang cinta kita....
ReplyDeleteyang kat tader perasaan tu kat kita, memang silap arrr.....aku pun surrender.