Tumbang

Bosannya bila tiada aktiviti hujung minggu. Ride tader sejak ramai orang "tumbang". Lunch tadi ngan Atan Klang bincang trip ke Cameron. Bila tiada ride, otak rasa macam beku. aku tatau nak kata apa. Budak budak aku tiap tiap minggu tanya, "mana jay? nak pegi mana jay?" kami perlu ride!"




Pening aku nak menjawab. Susah jugak jadi ketua geng rempit rupanya!


So sementara nak tunggu ride konvoi tu, meh layan rancangan kat TV. Sangat de macik, kan?



Rancangan yang aku sangat tidak akan miss.













Bagi aku kedua-dua rancangan mempunyai plus point. Aku suka tengok dua-dua ni sebab nanti aku dan Fatiha boleh bet fashion designer yang mana akan terkeluar. Our quality time!

The Fashion Show : Ultimate Collection bagi aku adalah yang paling best sebab dia ada dua fashion house, House of Nami dan House of Emerald. Dua dua rumah ni bertanding setiap minggu untuk tengok rekaan rumah mana yang menang. Kira team work kena ada la di samping rekaan setiap peserta kena sync dengan yang lain untuk nampak ianya adalah satu koleksi. Tader der nak design fabric kaler caca marba...semua kena co-ordinate betul-betul.
Episode yang paling best for The Fashion Show : Ultimate Collection adalah bila kedua-dua rumah ni kena design red carpet gowns untuk Real Housewives of New Jersey dan Real Housewives of Orange County. Nah amik ko! Kecoh set! Penuh drama.

Selain itu mak suka:





Piper Perabo is so sweet macam zaman dulu, she was in Coyote Ugly, 11 tahun lepas punya filem.


Looking forward to see this too:






We will see how both tv queens ni berlari-lari memakai Louboutins, katanya.....
Bila mau angkat sepasang louboutin?
all this tv shows come from Diva Universal Channel.

Comments

Popular Posts