No Offence


No offence but seriously, I managed to get more "saman" this year.
Too bad, during my PMS thingy, I click myeg.com, tu dia...



Membuat aku sangat bad mood today. Demn. Setiap bulan ada saman masuk sejak Januari 2011. Adakah kecelaruan minda membuat saya jadi macam ini?
Saya taktau la apa nak jadi.
Saya perlu pegi vacation. Harap bulan depan, saya tidak akan ada nightmare kena blacklist polis osotalia plak.
Cabaran Golok-Naratiwat- Patani
Saya juga akan gamble berkelana ke Golok Rak Tai menaiki Kawa-I solo ride ujung bulan ni. Kalau sempat ziarah sekolah pondok di Patani (tempat arwah moyang dan datuk belajar), sangat bersyukur.. Untuk itu, saya sudah ada jaket dan glove kevlar (kalis peluru). Saya harap polis thai taderla membuat kacau tanya banyak songel. Korang jangan plak buat gossip kata aku tader kebenaran keluar negara plak ahahhahahahhahaha
Berita gembira : berazam untuk saman ini akan disettle secara "direct nego" . :P

Comments

Popular Posts