Another Night in NBT

No Ahmad Nawab look alike last night.
We had Bossa and Samba. So Marvellous.
Of course, we came there for music. Just to unwind. It is worth it to dress up a little bit and make something with your appearance. The musicians appreciate it a lot. Semua lagu pasti didedicate kepada kami, the "mooh-lyehros".

Belum lepak lagi cafe/bistr0 di Bahia, Brazil. Lepas tu ada mamat Javier Bardem look alike datang menyapa. Ahahahhahahah.

Ya, kadang-kadang perasaan itu tercipta dalam diri. Too bad NBT tiada dance floor.

Ok, it is confirmed that we gonna hit Singapore for some time off (for me) and Girlfriend (her conference thingy). Nak cuba pengalaman memandu di kota Singa ini, mencari ang moh-ang moh kesunyian dan berpoket tebal dalam mode Sarung Party Girl (SPG) ehhehehehhe.
As what I had last year with Abang Slash playing "Sweet Child of Mine" depan mata, walau sekali dalam hidup, kali ini,

The Eagles playing "Hotel California". Huh, sangat-sangat teruja!



otai-otai ni sebaya macam bapak aku da....aku belum lahir lagi...


"percutian" 3 hari 2 malam. Gonna compared this one to Penang.



Juga akan melihat ke hadapan:



Russian's National Ballet of "The Swan Lake" @ Istana Budaya 22 Mei 2011




Dreamgirls The Musical also @ Istana Budaya.


Comments

  1. marmalade11:59

    itu swan lake aku nak tgk!
    kasitau tiket eh? :)

    ReplyDelete
  2. ok count u in.
    dah ada dua orang nak tengok ini ballet.

    ReplyDelete
  3. kalau boleh kau amik time weekend ah, sebab kalau weekdays, susah aku nak rush from putrajaya huhu. paper untuk boss baru aku apa macam? sudah sedia? hehe.

    ReplyDelete
  4. no prob. usha timetable then inform u whats the plan. hehehhehe, mesti gempaks ni.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts