Plan Hijrah

Menarik miting pagi tadi. Ada kaitan dengan perancangan strategik hidup aku.
By November 2011, kami akan berpindah ke Putrajaya. Lega dapat tahu bila mau pindah.
Maknanya aku kena la mencari rumah dan mengosongkan fund-fund yang ada ini. Tak larat nak travel Rawang to Putrajaya 160km pegi balik hari-hari. Tahun depan, insya allah can afford to pay two houses and paling penting, loan bank for rumah rawang tu akan habis menjelang 2015. Lantak la kalau lepas aku keluar dari rumah tu, duit aku nak dipulangkan atau tidak....asal aku sudah menunaikan tanggungjawab dan berbakti, boleh tutup cerita....
Memang sedih aku nak meninggalkan rumah kat Rawang tu. Pasal rumah tu, aku terpaksa jumpa bapa si Adam dalam tahun 2005 dan terlahirnya Adam pada tahun 2007. Banyaklah kenangan pahit manis. Yang pembaca tegar blog ni mesti tau kan?
Dan semoga kehidupan baru aku di tempat baru diberkati sepenuhnya. Yang penting, dekat dengan ofis, dekat dengan airport, dekat dengan bakal asrama sekolah Fatiha. At this point of time, aku boleh menarik nafas lega kerana dua pertiga daripada kehidupan aku dan si kecik akan habis dalam area-area tu jugak.
Dan aku boleh lupakan manusia-manusia yang tak perlu aku letak dalam kepala ni terutamanya si stalker botak tu.

Comments

  1. Welcome to Putrajaya :)

    Moga tidak berjumpe stalker botak yang lain pulak :D

    ReplyDelete
  2. waahhahaa.. welkam..welkam... pasni bertambah lagi kesesakkan putrajaya dgn pindahnya KPKT ke presint 3.. selamat bersesak2 sekali dgn warga sedia ada! ehhehe

    ReplyDelete
  3. yaya- looking forward to see u guys there. harap takder stalker lepas ni. huhu

    sina - thanks my dear... huh, kalau sesak, abesla parking.dan terpaksa aku belajar balik rope repelling.. tingkat 33 tu!

    ReplyDelete
  4. min.. takpe.. selagi tak menambah kesesakkan presint 1.. ko jem mcm siput babi kt presint 3 pon aku tak kesah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts