Manic Monday
Belum apa apa dah stress masuk keje. Dengan apa yang berlaku aku lagi stress. So, bukak PC, check emel dan termenung kejap.
Mungkin aku kena redakan stress dengan cara bercuti. Ahaahahhahaha. Tengah recce tempat nak pegi.
Thanks to ex-bos, Abg Isma yang menaja penginapan 2 hari satu malam, (aku dapat beach wing, sea view lagi), layanan 1st class treatment staf di sana menyebabkan aku terpikat pada Holiday Inn. Siap si front desk terkejar-kejar aku ke parking lot tanya bilik ok ke tak? Makna tak nya, GM hotel, Ms.Stella Jacobs kawan baik Abg Isma. Ehehehehhehe
Mungkin aku kena redakan stress dengan cara bercuti. Ahaahahhahaha. Tengah recce tempat nak pegi.
Thanks to ex-bos, Abg Isma yang menaja penginapan 2 hari satu malam, (aku dapat beach wing, sea view lagi), layanan 1st class treatment staf di sana menyebabkan aku terpikat pada Holiday Inn. Siap si front desk terkejar-kejar aku ke parking lot tanya bilik ok ke tak? Makna tak nya, GM hotel, Ms.Stella Jacobs kawan baik Abg Isma. Ehehehehhehe
Dan kini aku salah seorang Priority Club Member.
Ini adalah plan awal tahun depan. Aku sorang jer. Nak tenangkan fikiran. Kalau ada yang nak mengikut : Lelaki, Bujang, tiada masalah ED dan boleh berenang.




Ada berani? Jum ke Bali :P
min, nak ikut :(
ReplyDeleteneed a long break, seriously.
JUm!
ReplyDelete