Terlalu Cinta - Rossa
Jangan dekat atau jangan datang kepadaku lagi
Aku semakin tersiksa karena tak memilikimuKucoba jalani hari dengan pengganti dirimu
Tapi hatiku selalu berpihak lagi padamu
Mengapa semua ini terjadi kepadaku
Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia…
Tapi hatiku selalu berpihak lagi padamu
Mengapa semua ini terjadi kepadaku
Lepas ini aku ada reason best nak melalak lagu-lagu Rossa.... Tunggu la cek Moonz......Aku memang layan.......
Tu la, jangan la nak memandai add old flame dalam facebook.
Pastu dapat tahu, dia nak kawin sebulan dua, lepas giveup tunggu kita lama-lama.....
Dan kita pun macam tak tentu arah... padan muka!
ngahahha... keji tak aku gelakkan :p xpe, u'll get over it, as long as dia xgila talak la!
ReplyDeletepray for me, sya. Aku pun macam rasa bodoh pun ada hahahhahahahahahah.
ReplyDeletein the first place kalo dia mmg tau dah nak kawin, why dia pi main2 cinta dgn old flame..ada musykil di situ, if he can do that to his fiance now ada kemungkinan besar dia akan buat benda yg sama later..there's a hikmah ko tak end up dgn dia..i never believe in the phrase "meeting the right people in the wrong time"..but then ada jugak kes, kawin2 later beranak pinak tak bahagia, bercerai n cari old flame..mungkin sudah jodoh begitu..
ReplyDeleteI agree with you, Farah, especially with "meeting the right people in the wrong time". Our brief encounter is just another phase before I meet the right person later in my life.
ReplyDeleteAs best friend and past lover, N has been there during my tough uni days. Jika bukan kerana dia, I might not be able to continue my studies, dan saya mungkin tidak menjadi seperti saya hari ini.
Knowing N very well in and out, I know he can be a very good loving husband and father. Not with me coz he deserve someone who waits for him while he waits for me all these while. My presence at the moment is to give him all the moral support, not really bermain cinta, but I have to admit, pretty painful la kan.
Apa pun, selepas ini kami akan berpisah. Itu pasti.