Ijok Offroad Recce & GP Sepang
Menunggu Ah Wat dan Lim, biker di Simpang Ijok. huh, pagi Ahad yang hening.
Seronok hujung minggu membuatkan hati saya sangat ceria. Some distraction! Kawan-kawan baru dan pengalaman ride macam dalam oven ke Sepang menjadikan saya manusia yang tabah. Ahahahahha. Yang tak tahan di penghujung ride itu, dengan tidak macho, saya accident ngan sebijik Spectra sebab keta tu brek mengejut dan motor menghentam bontot keta 90 darjah. Saya rebah di atas jalan dan bahu serta belakang badan bengkak sikit. Penangan tengok GP Sepang la kot.
Maaf la tak dapat upload gambar kat sini, picasa merajuk. Sila rujuk Flickr page yer...
sungguh tidak macho! hehehhe.. ok la tu, u took the fall tanpa jeritan sotong is macho enough already, babe!
ReplyDeleteeheheheh sya. Aku tengah menahan kesakitan berdenyut denyut sampai sekarang.
ReplyDeleteharap esok boleh tuan doc bagi the powerful shot for pain killer.