Event di PD

Memang agak unik experience kat PD kali ni.Majlis sempoi walaupun perancangan amik masa 1 minggu nak buat. Semua VVIP turun dan yang paling best, staf aku enjoy kali ni. Walau pun kecoh kecoh KayEssUU kecik ati signature buku program macam bukan dia punya, (aku memang kena), yang lain berjalan lancar. Dia senyum kat aku masa event pun dah kira cukup baek... ahhahahahhahahahahah.
Gambar-gambar ditweak kaw-kaw untuk effect dramatik.












Sapa tak happy dapat staf-staf yang supporting dan sporting. Thanks korang. Memang best!

Comments

Popular Posts