Rewang Tengahari Jumaat
Ikut Suhana mengadili Pertandingan PPR terbaik. huh, boleh tahan gak penyertaan PPR satu Malaysia ni. Adala inisiatif penduduk nak menjaga kebersihan kediaman tercinta mereka. Aku pulak, sambil menyelam sambil minum air. Tukang tunjuk jalan dan juga jurugambar.
Deadline photo journal plak ari ni. Tu yang kalut carik subjek. Tema - Better City Better Life. Conpem aku hantar next week sebab ada dua tiga shot mahu kena carik lagi.
Comments
Post a Comment