Raya Part II
The pictures I like, for this raya. Who are these people? Teka la............
My siblings................
Perasan tak, kami adik beradik mempunyai facial features yang sangat berbeza? tader iras adik beradik. ehhehehehehheheh. So, apabila orang tengok kami satu kelompok dan tanya, memang diorang tak percaya.
My brother, Najib, Hidayat dan sister, Wan Sakinah.
Kalau mak tengok kaktus ni, mesti mau bawak balik.....
Venue : I-City, Seksyen 7, Shah Alam (Tapak Kilang Fella Design lama) Parking + park charges = RM10 per car
Datang balik ke Seksyen 7 for dinner di restoran Ayam Penyet. Wah, semak-samun, kawasan lapang padang bola, sekolah rendah tamil semua dah banyak jadi pusat komersil. Dulu memalam nak balik dari KL jalan kaki from bus stop, conpem macam seram sket, tapi belasah jer. La ni, pesat membangun sungguh, compared to 2002, it has been a tremendous rapid change. Ya, kedai Jakel pun ada. Ya, I-City juga adalah berhadapan dengan blok flat lama. Sungguh tak sangka!
Comments
Post a Comment