A Getaway

Tak sabar nak short getaway ke PD minggu ni. Lama giler tak layan cuti tepi pantai.
PD pun PD lar. Janji kuar Selangor. Lemau duduk lama-lama. :)

Tengok bilik yang direserve, memang puas hati.......








Ahahahahh, jangan tertipu. Aku ngan lagi 4 staf bawah aku akan bertugas di PD Jumaat ni.

Kami share bilik yang berharga RM700++ satu malam, sebab check in satu malam ja. Bilik pun ada 3 queen size. Elok sangat la tu. Dok reramai, buat hingaq..... ahahhahahahahah.

Sekali sekala.......

Comments

  1. perghhhhh....
    vogue gilersssss bilik itu....
    aku juga mau getaway lah camni...
    hahahah

    ReplyDelete
  2. nama hotel wei?
    boleh buat partayyyyyyyy :)

    ReplyDelete
  3. akmal- ini sangat sesuai untuk honeymoon :P

    Mala- Legend International Water Homes. nanti buat review.

    ReplyDelete
  4. cantiknye... Kalau pergi ramai2, bergumbira, syiok ni :)
    Sile list down entertainment apa yang ada di hotel atau berdekatan hotel :)

    ReplyDelete
  5. yaya, no worries, will give a review once i got pics transferred from the camera.

    ReplyDelete
  6. yaya, no worries, will give a review once i got pics transferred from the camera.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts