Babies On Arrival

Tahniah la kepada Encik Zack kerana baru mendapat baby boy. Tu pun tahu, sebab malam tadi YM. Seronok dengar kawan-kawan yang dapat anak ni. Kita pulak yang teruja. Yerla dapat baby umpama dapat rezeki baru. Kita yang tader kuota nak dapat lagi tengok budak kecik pun terhibur hati.....

Zack dah ada 3 anak lelaki, rekod mengatasi I ni. Dan juga bakal berlaku kepada Puan Eziatul Nurin dan Puan Roslinda Razak. Mereka juga akan dapat 2nd baby.

Bak kata Puan Che Siti Nor, pertandingan empat penjuru akan bermula lagi bila I dah ada laki balik. Hmm..... Apa-apa jerla. Kawan-kawan yang menyokong dari belakang, mereka sangat memahami :P
Yang pasti I ada reason nak pegi shopping baju baby for gift! Geram betul bila ada sales. Ya Encik Bob, sama-sama kita ada reason nak layan Sogo Sale next time kan? Ahahahhahahahha.

Blue for boys and pink for girls.

Comments

Popular Posts