Update
Not much things happened la.
I wish I can upload all the pics taken so that you guys know where I have been these days.Yesterday I was touched with someone's action.
What the heck, key chain apa lah sangat ek?
Memandang menda remeh-remeh ni saya memang lupa di kala sibuk dengan macam macam urusan, tak sangka kelam-kabut saya mencari kunci dalam poket seluar, beg, merata-rata di mana mana, A came with a new pair of GIVI key-chain, still in packaging and that was it. It was free....ehhehehehheheh. Siap pasangkan plak tu. He requested me to keep another key inside my wallet.
I teased him to keep that key for spare, in case I lost another one, he would be around to help, cess! :P
Macam cerita twillight plak, jiwang tak habis. Kot mana pun, non-malay guys are so irrestible and charming, tak kedekut dan sangat romantik!~ ---> statement maut!
Boleh tak Portuguese-Chinese cutie ni jadi my Edward for the time being?

Twilight Eclipse is better than New Moon. P la tengok....
I wish I can upload all the pics taken so that you guys know where I have been these days.Yesterday I was touched with someone's action.
What the heck, key chain apa lah sangat ek?
Memandang menda remeh-remeh ni saya memang lupa di kala sibuk dengan macam macam urusan, tak sangka kelam-kabut saya mencari kunci dalam poket seluar, beg, merata-rata di mana mana, A came with a new pair of GIVI key-chain, still in packaging and that was it. It was free....ehhehehehheheh. Siap pasangkan plak tu. He requested me to keep another key inside my wallet.
I teased him to keep that key for spare, in case I lost another one, he would be around to help, cess! :P
Macam cerita twillight plak, jiwang tak habis. Kot mana pun, non-malay guys are so irrestible and charming, tak kedekut dan sangat romantik!~ ---> statement maut!
Boleh tak Portuguese-Chinese cutie ni jadi my Edward for the time being?

Twilight Eclipse is better than New Moon. P la tengok....
wei, first of all, edward tuh tak handsome ok? hahahahahaha pleaselaaaaaaaaa! tapi oklah, mungkin handsome untuk kau sedangkan bagi aku ialah mr darcy :)
ReplyDeleteRob. Patz mungkin tidak hensem. Watak Edward jer aku layan. Layan pada kemampuan Mr. Cullen membeli Bella sebijik Merce limited edition (ada dalam buku jer) ganti truck buruk tu dan Edward pakai Volvo jerk. Nak honeymoon, pegi private island mak dier lagey somewhere siap ada personal pool dan chef lagey tu (Breaking the Dawn Part I). I suka!!!!---> tersangat la shallow ek!
ReplyDelete