Over Limit
Biasalah, ko yang nak bagi overdraft facilities kat aku for 5K, akan adalah terlebih pakai.Penat aku berlari-lari ke HSBC nak settle.
Alih-alih tengok overdraft aku baru jer RM800. Yo yo jer, RM800 dari 5K berapa lar sangat? kol macam aku hutang RM1 juta. F***! Terus aku withdraw duit gaji bayar.
Kot mana pun, overdraft facilities ni akan berguna especially ada kecemasan. Kena plak manusia seperti aku yang ramai kat bawah yang akan sms or tersipu-sipu, menanya
"kak min, nak mintak duit sikit boleh?"
Hmmm, aku harap semoga rezeki bertambah-tambah selepas raya. Sangap nak tunggu kan?
I'm glad whatever happens, I am still manage to overcome all the crap. Mak bersyukur!
Alih-alih tengok overdraft aku baru jer RM800. Yo yo jer, RM800 dari 5K berapa lar sangat? kol macam aku hutang RM1 juta. F***! Terus aku withdraw duit gaji bayar.
Kot mana pun, overdraft facilities ni akan berguna especially ada kecemasan. Kena plak manusia seperti aku yang ramai kat bawah yang akan sms or tersipu-sipu, menanya
"kak min, nak mintak duit sikit boleh?"
Hmmm, aku harap semoga rezeki bertambah-tambah selepas raya. Sangap nak tunggu kan?
I'm glad whatever happens, I am still manage to overcome all the crap. Mak bersyukur!
Comments
Post a Comment