Expectation
Semua orang ada "expectation". Kalau tiada, baik hidup untuk diri sendiri, buat cara sendiri.
Kalau sesuatu yang diidami itu tidak menepati piawai, mahukah anda "compromise"?
Kalau darurat, mungkinlah boleh bertolak ansur.
Kalau dah comfort zone, pandang sebelah mata pun tak nak kan?
Kalau mahu hidup bahagia, ada jalan yang benar ke arah kebahagiaan hakiki.
Kalau mahu "seronok-seronok" sampai bila?
Usia makin lama makin lanjut...... Entah cukup entah tidak....
Kalau hanya termampu bayar EX5 tapi berangan nak pakai R1, pun takder maknanya....
Kecualilah kalau kita berusaha, insyallah rezeki tak kemana...
ayat-ayat ni bukan nak ajak join MLM ok?
ayat-ayat yang saya guna untuk orang yang confius tentang pasangan hidup :)
Kalau sesuatu yang diidami itu tidak menepati piawai, mahukah anda "compromise"?
Kalau darurat, mungkinlah boleh bertolak ansur.
Kalau dah comfort zone, pandang sebelah mata pun tak nak kan?
Kalau mahu hidup bahagia, ada jalan yang benar ke arah kebahagiaan hakiki.
Kalau mahu "seronok-seronok" sampai bila?
Usia makin lama makin lanjut...... Entah cukup entah tidak....
Kalau hanya termampu bayar EX5 tapi berangan nak pakai R1, pun takder maknanya....
Kecualilah kalau kita berusaha, insyallah rezeki tak kemana...
ayat-ayat ni bukan nak ajak join MLM ok?
ayat-ayat yang saya guna untuk orang yang confius tentang pasangan hidup :)
Comments
Post a Comment