New Path. New Resolution.
weighscale yg aku x tahan tu hahaha :P
kau boleh eh gantung baju mcm tuh? office aku tak boleh. kau takde almari ke to simpan all your personal stuff? tpt nak gantung blazer ke apa ke?
aireen- dah gumuks sangat ni. risau kalau tak control nanti dpat penyakit tiga serangkai... :)mala- tengah usha IKEA. jabatan aku kedekut taik idung masin sungguh nak bagi!
weighscale yg aku x tahan tu hahaha :P
ReplyDeletekau boleh eh gantung baju mcm tuh? office aku tak boleh.
ReplyDeletekau takde almari ke to simpan all your personal stuff? tpt nak gantung blazer ke apa ke?
aireen- dah gumuks sangat ni. risau kalau tak control nanti dpat penyakit tiga serangkai... :)
ReplyDeletemala- tengah usha IKEA. jabatan aku kedekut taik idung masin sungguh nak bagi!