Morning Ride
I am not a morning person. The earliest I can wake up is at 6.30 a.m (buruk kan perangai?), tak caya tanya Mala, and now since I am having trouble to come to the office on the dot, the only way to beat the jam is to ride a bike.
Yup, a new one of course, and totally it is not typical kapcai lar this time. Hope with the improvement of my attendance time, janganlah JeePeeAyy menahan sebarang kenaikan pangkat. Kesiankanlah mak ni.....ehehehe, very pathetic isnt it?
Apa pun mak doakan agar mak selamat di jalan raya. Jiwa akan tenang kalau pegi keje tanpa stress dengan jalan jem. :)
Fun bike, fun ride, fun at work?
Dalam mencari bengkel modifikasi. I tak nak upgrade to 178, 138 pun jadik la. Laju sangat, susah plak mak....
Just got my temporary licence copy for next trip. Terpaksa mengelat tarikh expiry date. Huhu.
hahahha ye ye, aku yang selalu bangunkan kau. ingat tak dulu? :)
ReplyDeletewei, serious ke nama instructor kau... binti goloi? or golol? ish. what a strange name.
thanks babe, pasal ko, aku gagah bangun... hehehehe.
ReplyDeleteanyhw being sabahan, maybe they r fammiliar with such name. I pun tak perasan her name pun, i call her Gon...
cayalah min. bila2 nt datagla umah aku, mst aunty G tekejut badak tgk ko dtg nek big bike :)
ReplyDeleteirene, tunggu la nek empatpuluhempat. skang moto kecik lagey ehhehehehehehhe
ReplyDelete