Ujibakat di Sapi

Lawak betul ari ni.
dahla kena menyanyi satu nafas 18 saat untuk emergency ascending if out of air 9 meters from bottom. bukak BCD, bukak mask, bukak 6kg weight. dah bukak, memang keje nak pakai balik.
on top of that, I have to pass my 200m swim, floating 10 minutes in the bottomless water.
Bila naik surface, aku tergelak. Dah lama tak gelak. Ntah rasa macam modul bomba, nampak tough, but doable rupanya!
This time, it was a boat dive, two engine kind, shower/toilet in it, so luxurious coz only me and two hot blue eyed swedish babes dive for today, they are models OK! Well I like them coz they compliment my Ipanema by Gisele Bunchen sandal, and they want it too! egegeggeeggegegege.
Yeah, I completed my 3rd open dive. tinggal 2 lagi open dive before I get my cert.
I should go for advance after this!
woooo.. aku jeles!
ReplyDelete**deng! kenapa aku tak tau kt KK bole amik cert?? 3thn aku kt sana dgn sia2!!! (manukan,sapi & mamutik tu tmpt lepak aku dihujung mgu ok???) arghhh!!!!**
wah sooo nice! but am not an island person lah, min. anyways, thanks for taking the time to contact aku harituh. appreciate it babe. but still, kena jumpalah. need more info. hahahahaha =)
ReplyDeletesina- kat KK banyak tour agency offer scuba water course, cuma harga akan berbeza sikit la.
ReplyDeleteari tu SSI Open baru RM488, tapi PADI around RM788. cuma tak pasti kalau nak buat confine session dapat pool or not.
Mala- i know u love jungle trekking a.k.a solo camping? ehhehehehe. nanti kita jumpa yer. looking forward to see u!
min.. aku tau.. tp dulu ms aku belajar kt ums tu.. aku pon tak terpikir amik lesen tu (wpon dorg offer rm500 utk amik lesen)..sengalnyer aku diketika itu!!!!
ReplyDelete