Layan Broadway
Teruja aku minggu depan.
Akan layan The West Side Story Musical di Istana Budaya bersama Moon dan Lot, x-usm a.k.a diving mates. Adaptasi moden kepada Shakespeare "Romeo & Juliet" berlatar belakang Amerika era 1950-an. Lagu-lagunya pun menggunakan elemen percussion untuk part-part rancak iaitu mambo sounds. Tetapi slow number "Maria" dan "Somewhere" adalah the best songs untuk musical ini.....

Kali pertama mau layan pementasan Broadway. Nak ke sana tak mampu, so peluang yang ada jangan dilepaskan.
Ya, aku amat sedih sebab event management yang sama telah membawa pementasan "Chicago" dan "Beauty and The Beast" beberapa tahun dulu kerana lagu-lagu dari kedua-dua pementasan ini lagi aku layan. "New York, New York" "beauty and the beast", pergh, bila lar nak menonton kan?
Meh layan some of the clips from the movie made after the musical...
basket. aku nak tgk broadway gakkkkk! tak ajak aku. huhuhuhu.
ReplyDeleteaku dah tgk les miserables, grease, blood brothers and the best of all, LION KING!
alamak, mala. i tatau la plak u nak layan....
ReplyDeletenak join tak? message me ok!