Bengang
tempat di mana aku akan menyanyi kepada alam kalau betul betul stress di tempat keje
Tengah banyak bersabar....
Memang satu satu plak dugaan. baru nak bernafas, ada lagi batuan yang perlu dikejar.
Memang aku ni akan bermasalah dengan lelaki:
1. Mandul - betahun-tahun x dapat anak. Tolong lar paham kalau aku nak mintak pelepasan sebab aku lar sorang the family-man! Aku tak kuasa nak layan karenah bodoh ko!
2. Tak puas - ntah apa yang tak puas hati, keje ok, semua aku buat. Memo aku buat elok-elok, ayat ok, ko pun setuju. Takkan la aku nak blow job kot! Suruh la bini ko tu yang buat. Apa guna bayar nafkah kan? Kul 3 pagi pun ko masih suh aku stay back, aku stay back. Artikel suratkhabar, jawapan pengadu aku buat . Ntah apa la masalah pacik sorang ni!
3. Kedekut - ni memang aku takleh tahan lar. asyik nak mengepow lar. Rokok aku pun ko nak mengepow dalam keta. gaji ko 3x ganda gaji aku. Apa ni?
So, sekarang aku sangat pantang kepada lelaki mandul, tak dapat kepuasan dan kedekut! Dah 2 kes aku dengan ciri-ciri orang yg serupa
Sila jauh dari diri saya yer, I cannot stand!
aku lebih ingin tahu tentang ptd kontrak di tempat kerja kau itu. cite org veteren nih, dah tak releven dah. beberapa tahun lagi, dah pencen. heheheheh
ReplyDeleteBeberapa PTD kontrak kat tempat aku pun same perangainye.. Hehehe Min, tak de kaitan dgn entry di atas.. Setakat ni, tak pernah jumpe lagi laki gini..
ReplyDeletemala- nanti aku akan buat special edition pasal ptd kontrak baru kat tempat aku.
ReplyDeleteyaya - aku agak malang lar, sebab species lelaki macam ni plak dah macam barah kat aku datang tanpa diundang.