Pujuk
Senangkan jadi jantan?
Asal bergaduh dengan bini atau kekasih, ayat perlu manis, power, penuh dengan janji palsu? Pasti terkulai layu.
Kalau nak special sikit, bagi la hadiah. jam, rantai berlian ke, janji fulus ada!
Kalau lelaki merajuk?
Senang jer, pasti carik yang lain. Yang boleh memujuk dan Yang tak perlu dipujuk.
Tapi sampai bila nak lari dari masalah kan?
Oh yer, thanks to X for the lilies and orchids . So sweet. Nanti I bagi "baek" punya hadiah!


Ubat gastrik/pedih ulu hati yang aku kena amik sejak serangan balik ari tu. Now asyik kena jer. Stress....
Asal bergaduh dengan bini atau kekasih, ayat perlu manis, power, penuh dengan janji palsu? Pasti terkulai layu.
Kalau nak special sikit, bagi la hadiah. jam, rantai berlian ke, janji fulus ada!
Kalau lelaki merajuk?
Senang jer, pasti carik yang lain. Yang boleh memujuk dan Yang tak perlu dipujuk.
Tapi sampai bila nak lari dari masalah kan?
Oh yer, thanks to X for the lilies and orchids . So sweet. Nanti I bagi "baek" punya hadiah!
Ubat gastrik/pedih ulu hati yang aku kena amik sejak serangan balik ari tu. Now asyik kena jer. Stress....
Wow, nice bouquet :)
ReplyDeletethanks, i wish I can get more but nampak macam ada funeral plak ehheheheh
ReplyDelete