Pissed Off

I was happy in the morning.

Yeah, I am RM48K richer today, my hard earned EPF withdrawal which I already planned to dump it into three categories : studies loan, my house deposit and my umrah/haji thingy. The rest are meant for my personal dream and FD thingy.


Suddenly I received a call from this guy who happened Special Duty Officer to No.1 Boss. Almost half an hour I was listening to his feedback, some silly officer sent an email via boss's PA email add yang menimbulkan kemurkaan No.1 kan?

Aduss, potong stim lar. I knew the guy very well, he was complaining, i mean, i understand how it feels kalau No.1 marah, tapi ompatpuluhlapan punya slack, i still have to back up this officer. The one who caused my lost of my lappie.

I was a bit down.

Kemudian, sorang mamat ni plak muncul dalam YM. Aduss, dah la hati tengah bengkak. I have been trying to avoid this guy ever since nightmare in Genting. Aku niat baik berkawan, tapi our friendship disalahgunakan. So, aku try to stay away sebab dia tidak membawa apa apa kebaikan.

Lepas tu lagi lar aku mengamuk dewa. 48 yang buat slack tu aku pegi sound selepas dia datang marah-marah.

So, hari dengan perasaan marah, aku menenangkan diri di RPM cycling class, kayuh laju-laju.

Happy dapat jumpa kawan baru. Ashwin, Shahrin dan Kent, otai cyclist lama yang tolong betulkan seat bike aku.

Ya, sekarang aku ada FT, Pak Tam dan kawan-kawan gym yang sporting untuk aku berinteraksi dan mencapai gol di sana. Sorry la Dato' KP, the office was too acidic for me now.

Rugila kawan/colleague yang buat taik kat aku kan? kalau tak aku dah belanja malam ni :P

Comments

  1. marmalade07:26

    so bila nak belanja aku? =p
    anyways, i think we should meet up. dah lama benor tak jumpa.

    ReplyDelete
  2. Wes, nape surat pengesahan taraf berpencen aku tak nampak batang hidung lagi. JPA ni sibuk dengan team bola sepak die agaknya.. hishhhhh

    ReplyDelete
  3. Anonymous08:27

    mala -ok, we meet up after my sabah trip. 8hb ok? aku pun rindu nak goss ngan ko babe.

    yaya- ko cek online kat spa tu status perkhidmatan. ada tarikh terima, tarikh proses and tarikh hantar surat.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts