Hulk
Hari ni ada orang kena baling fail dengan aku. Mana taknya, report aku yang mastercopy, the only hardcopy, softcopy dah ilang ngan old lappie, ada orang claim dia punya sebab alasan - ada cop nama dia . Dah tu yg ko terhegeh hegeh amik laporan tu depan aku ari tu pehal? Macam la aku hilang ingatan sapa pinjam barang aku kan?
Yang tak tahan tu siap nak cop cop nama plak atas barang. Ingat sekolah ka? Dahla J48! Bingai!
Jangan buat aku marah macam naga. Tak kisahla ko 52, 48, 44 dan sewaktu dengannya.
I got excess energy to throw, to kick even to punch at face (kalau perlu) kalau bagi aku hot.
Serious, aku dah tak boleh kawal kemarahan aku. tolonglah, makin menyampah aku dengan suasana ofis sekarang. Ada orang akan kena tumbuk ngan aku nanti.
Dan akan ada pegawai masuk wad sakit jiwa. hahahahahhaha
Yang tak tahan tu siap nak cop cop nama plak atas barang. Ingat sekolah ka? Dahla J48! Bingai!
Jangan buat aku marah macam naga. Tak kisahla ko 52, 48, 44 dan sewaktu dengannya.
I got excess energy to throw, to kick even to punch at face (kalau perlu) kalau bagi aku hot.
Serious, aku dah tak boleh kawal kemarahan aku. tolonglah, makin menyampah aku dengan suasana ofis sekarang. Ada orang akan kena tumbuk ngan aku nanti.
sabar Min, sabar... jangan jadi HIJAU ya :D
ReplyDeletedah banyak sabar. :)
ReplyDeletemin, kita kan stress absorber! haha. eh need to hang out. nak cerita ceriti, begitu begini =)
ReplyDeletehadi - HIJAU la bagus. sinonim dengan alam sekitar
ReplyDeletemala - yeah, we need to hang out. stabak?