~Chaotic Saturday~!

We woke up early morning coz it was Fatiha's Prize Giving Ceremony.

Back in twenty three years ago, my parents did not bother to come as they were busy with something else or it must be the teachers who didn't inform the parents. Whatever.

Got busy with my inferior Olympus setting and the features were not that great. Alahai, totally spoil.


Fatiha in towel pose


Sampai-sampai jer, Pengerusi PIBG dah bagi ucapan!



Anak-anak yang tak akan duduk diam dan sentiasa mundar mandir




Acara Lari Pecut Di Koridor Sekolah



Anak tenaga pengajar ASWARA dengan lagu iklan DIGI yang tengah naik tu.






Fatiha dalam mod laju nak turun pentas. tak sempat pusing terus belah.


Pose setelah berkali-kali dipaksa. Now I understand how my father feels.

Straight from the school, we went to the office due to some urgent task for the Minister,then headed to OU later to chill out. Princess and The Frog memang best! Sila lar tengok.

Comments

  1. tahniah kpd Fatihah. mama dia mesti proud kan? :D

    ReplyDelete
  2. jazmin19:02

    tader proud, sekadar menguji teori mak aku. Kegeniusan dan kepandaian anak-anak bergantung kepada IQ ibu. hehehehehehhehe

    ReplyDelete
  3. lupa plak nak tambah, bakat/talent pula akan diwarisi oleh anak daripada si bapa. kecik ati bapak-bapak ni kan? tapi betul per (sebab memang terbukti!)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts