YODA Fashion Awards

Terpanggil aku ke acara ini disebabkan kehadiran pelakon dan Pengacara Sehati Berdansa, Scha Al-Yahya sebagai salah seorang model fashion ini. Yela, aku nak tengok keselambaan pelakon Awan Dania ni secara live pulak. Sorry aku tak dapat nak ambil gambar. Sila rujuk Blog Hadi.

Kadang-kadang yang diharap tak dapat, pengalaman lain yang lucu dan lawak plak akan jadi kenangan.

Aku agak regret la sebab wow factor dalam fashion show live ini tidak setanding dengan wow factor dalam Project Runaway tu. Bukanlah aku kata preka muda Malaysia tak setanding dengan Yang di Barat nuh. Ada yang OK dan ada yang SO dan SO. Ces, macam la aku terer pun kan bab berfesyen.


Kot mana aku, Hadi, Moon dan Dean tak abis gelak mengutuk MC suara halus, Penyanyi Latar yang

Comments

Popular Posts