PeeTeeKay

Last minit dapat tau, memang sakit. Dah la tatau apa apa. tak buat core business. Pakai redah jer.

Redah dan Berserah.

Sebenarnya PTK tu takderla sesusah mana. Kalau dah dapat agak skema jawapan, yang lain tu macam belajar subjek yang memerlukan pemahaman dan olahan. Baca dan ingat. Pastu banyakkan buat situasi A, B dan C sebab soalan soalan tu akan mintak kita huraikan.

Contohnya, kalau member tu berpindah atas dasar mohon sendiri, luar kawasan, dapat tak elaun pindah? Kalau kawan tu pindah sebab tukar skim, dapat tak elaun pindah? kalau pindah ke kuarters dapat tak elaun pindah?

Aku rasa aku kantoi la dalam paper generic tu. banyak yang belasah jawab, tapi kalau kena resit balik, aku tak kisah.

sekurang-kurangnya aku dah ada experience kan?
heheheheheh.

Comments

  1. siot, ko dah amik PTK ke? arrggghhhhhh

    ReplyDelete
  2. oi, share ah. harituh kata tak dapat eh? last-last aku jugak yang tak dapat sit. nanti aku call kau lah.

    ReplyDelete
  3. hadi - lepaks lar. aku confirm kena resit balik. aku rasa aku kantoi babe.

    mala - ok no prob, dear. aku dapat sebab aku batch 2/2006.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts