Pengalaman Best
Malam tadi, sebaik aku parking kereta kat rumah , ada satu mamat ni datang, dan paskan aku satu kunci. wah, gila best, dia bagi aku bawak kawasaki ninja. kaler hitam plak tu. Apa lagi, berdesup aku meninggalkan mamat itu sambil melambaikan tangan.
Best gila ar. Tak boleh nak imagine macam mana.
Di beberapa selekoh di jalan masuk ke taman perumahan aku, aku dapat jugak melayan corner dengan baik sekali, tapi takder la stail korner baring, sebab aku pakai seluar jeans jer. parut lutut pun ada lagi, takkan nak tambah lagi. Aku pulas throttle pelan-pelan tambah kelajuan, yerla bila masa nak test powerkan?
Yang best tu, ada beberapa bijik kereta tiba-tiba kat depan, dah tu plak aku kena break stail mengejut. seb baik kali ni kemahiran disc break aku sangat cun, tader problem goyang goyang. Wah aku dah maju selangkah, nampak gaya aku dah berjaya bawak superbike ni.
Tapi tiba tiba ada ada satu annoying sound kat poket suar aku, lar ada orang tepon plak. Deym.
Aku bengang sangat. Bunyi tepon tu ialah bunyi alarm clock tepon aku. Aku mimpi rupanya!
Kesimpulan : Dulu masa aku phobia pegang stereng, aku selalu mimpi bawak kereta. Malam tadi, aku mimpi bawak motor big bike, okla tu.
Best gila ar. Tak boleh nak imagine macam mana.
Di beberapa selekoh di jalan masuk ke taman perumahan aku, aku dapat jugak melayan corner dengan baik sekali, tapi takder la stail korner baring, sebab aku pakai seluar jeans jer. parut lutut pun ada lagi, takkan nak tambah lagi. Aku pulas throttle pelan-pelan tambah kelajuan, yerla bila masa nak test powerkan?
Yang best tu, ada beberapa bijik kereta tiba-tiba kat depan, dah tu plak aku kena break stail mengejut. seb baik kali ni kemahiran disc break aku sangat cun, tader problem goyang goyang. Wah aku dah maju selangkah, nampak gaya aku dah berjaya bawak superbike ni.
Tapi tiba tiba ada ada satu annoying sound kat poket suar aku, lar ada orang tepon plak. Deym.
Aku bengang sangat. Bunyi tepon tu ialah bunyi alarm clock tepon aku. Aku mimpi rupanya!
Kesimpulan : Dulu masa aku phobia pegang stereng, aku selalu mimpi bawak kereta. Malam tadi, aku mimpi bawak motor big bike, okla tu.
huk ah...potong stim
ReplyDeleteheheheeh, layan!!!!
ReplyDelete