Ironic

Due to the hot weather and depression, I decided to go bald last night!


Yeah, tension woo. Malam-malam tak boleh tidur. Now sporting with the new look, I can say it is scary, man!


Haruslah mak menutup aurat kan sentiasa walau pegi menjemur kain di luar rumah? Terkezut jiran-jirang nengok.

I always envy with one of those exes yang budak punk kejap pastu skin head.
Nak buat fesyen sama susah plak sebab dok hostel. Habis kena tazkirah kan?

Apa kelebihan berbotak yer?

Pakai tudung pun takder rambut terkuar-kuar kat office.

Kutu pun tadak nak melekat. ehhehehe.

jimat shampoo....jimat air.

Having a shower this morning when the water touched my ubun-ubun directly, nothing can describe the feeling. Patutla lelaki ramai yang suka botak. Ringan kapla.

Sapa jadi roomate aku kursus kat langkawi jangan terkejut ya!

Comments

  1. wow! biar betul?

    ReplyDelete
  2. ya betul. For u, i wear wig lar nak kuar minum. kwang kwang kwang.

    hmmm...teringing nak pinjam wig kat muzamer@may@julia. Koleksi dia gempaks tu.

    ReplyDelete
  3. wah...ini sudah jadi kylie minouge mesia...hehe

    ReplyDelete
  4. jangan disebuk itu kylie.

    simpang malaikat 44, takut kena kanser cam dia ari tu.

    tapi kalau simpang M44, saya suka jer nak kena. ehehheheheh. masyuk sikit...

    ReplyDelete
  5. Rambut pendek memang best!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts