CUCUK part II

Masa balik dari ofis tadik (sebenarnya dari TTDI lepak ngan moon), aku layan driving highway itu.

Sedang elok di lane tengah dengan kelajuan 100km, tiba-tiba ada sebijik neo pakai mencelah jer masuk depan aku. tergezut aku dibuatnya.

ces, apa plak ni main masuk masuk tader signal light. pastu dia masuk lane kanan balik, kononnya nak potong la keta depannya tu.tapi keta depan dia plak slow.

yg best tu aku punyalar bengang dengan tindakan neo itu kerana buat aku terkejut. semestinya, aku terasa macam gatal nak cucuk dengan masuk lane kanan tu sampai neo tu masuk balik lane tengah. dulu aku kena dengan honda civic, sekarang neo.

sedang dok fikir kat mana lar aku penah nampak neo ni, aku baru teringat, ghupaya tu keta adik aku.

tadik aku ghupanya mencucuk kereta yang mak aku bawak?

jahat, jahat. sekang ni mak aku tak sampai sampai lagi kat ghumah ni. hahahahhahahaha

Comments

  1. Mak ko komen ape lepas die balik?
    Bleh plak ko tak kenai eh..ehehehe

    ReplyDelete
  2. hahahha, sure muka merah kan?

    ReplyDelete
  3. pergh...ni adegan cucuk mencucuk sesama ahli keluarga..hehe.

    p/s : smlm pas anta wife aku kat airport, otw balik ke melaka sempat main cucuk2 dengan subaru putih singapore...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts