Terima Kasih

Kepada V6 berplat nombor X OIC XX, aku ucapkan terima kasih kerana membantu aku sampai opis dengan tepatnya.

Rupanya ada lagi officer yang long distance commuting macam aku.

Kisahnya bila kami keluar tol rawang, aku spot this perdana beremblemkan biru kuning tu dari belakang aku.

Disebabkan sagaku yang slow giler pickup dari exit booth, aku bagi chance la dia potong kan. so dah masuk highway, aku follow jer dari belakang. ahahhahahah

so skill weaving dia sangat superb kerana dia pun dapat tahu aku akan follow. walaupun aku takder emblem tu kan?

so dia takkan nak weave terkejut-kejut dan menyempit di antara kereta-kereta bodoh yang duduk beratur di lane tengah. Cukup ruang untuk aku selit belakang dia juga.

Ternyata pemandu lelaki itu lagi cekap nak weaving dalam deretan penuh kereta-kereta menuju ke KL sambil lead kereta aku di belakangnya.

eheheheh. selamat punch card aku hari ini. Kami sampai tepat kul 8 pagi di tol jalan duta. Dari tol rawang : 7.40 pagi.

harap esok ada lagi la mamat tu. heheheheheh

Comments

  1. pecut, jgn x pecut kak!

    ReplyDelete
  2. akak dah tak larat nak pecut, kereta tak power la dek.

    kalau ko bagi akak sebijik golf GTI, sayangnyer aku kat ko!

    ReplyDelete
  3. cis, nak Golf GTI! aku nak Skyline GTR!

    ReplyDelete
  4. takat GOLF GTI tu okla bagi aku...kot lebey lebey kan SPRM datang ketuk pintu!

    ReplyDelete
  5. amek neo cps kalau bajet kecik...sangat mantap kalau merempit...

    kalau bajet besar amiklah subaru~

    ReplyDelete
  6. ikram- neo memang best. top speed neo aku penah bawak 170km/hr, manual transmission, ke KLIA pada satu petang yang hujan.

    Lumba dengan Suzuki Swift, memang pueh hati lar.

    ada masa aku pun nak test drive neo cps tu. macam menarik!

    ReplyDelete
  7. neo cps patut dicuba..if mampu patut dibeli...aku rasa ini adalah keta yg bermutu pada harga yang rendah...cuma kalau nak top speed kat selekoh tajam, neo pasti terbalik..unless u drift it...hehe..

    ReplyDelete
  8. wa tak berani nak laju laju kat selekoh woo...pernah terbalik.

    ReplyDelete
  9. belilah kereta kebal...kompom x terbalik...haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts