Akur

Terpaksa akur dengan keadaan fizikal yang diabaikan seratus peratus.
Buat pertama kali setelah 15 tahun tidak memakai spek mata (sun glass jangan kira lar), aku terpaksa akur dengan hakikat bahawa aku terpaksa pakai spek semula.
Doktor tak bagi pakai contact lense sebab double vision problem bila guna lensesku itu.
Nampak gaya, aku tak boleh lar nak proceed dengan LASIK Surgery jugak. confirm lagi teruk sebab melibatkan selaput dan segala isi mata. Tunggu la keadaan mata pulih macam asal, iaitu ketika aku mula-mula memakai lenses dulu.
Secara tidak disangka, aku telah menjadi nerd semula (ehehehheheh)
Dan selepas pegi check up mata, aku pegi mengurut satu badan kerana urat simpul di kaki ku memang tak boleh diabaikan juga.
Aku dah cramp separuh badan akibat swimming kat Hillpark minggu lepas. Urat simpul tu dah ada semenjak aku dalam second pregnancy in 2007, so bayangkan selama aku pegi DPA tu, aku buat endah tak endah juga.
Dan aku dileteri tukang urut itu kerana tak amik peduli. Tapi leter-leter dia, poket dia berisi gakkan?
kira bagus la tukang urut tu. bagi nasihat sekali, bukan ingat duit je kan?
ReplyDeletesemestinya.
ReplyDeleteurut mana kasi bagi free? ;)
semestinya.
ReplyDeleteurut mana kasi bagi free? ;)
kena pulak urut batin. memang mahal hahahaha...
ReplyDeleteaku pakai lens time2 tertentu je..tak tahan nak pakai hari2...nanti ada duit lebih nak wat ultra surgery...haha
ReplyDeletehadi - urut batin? dah ada bini pun pegi urut batin lagi? wakakakakakkaka
ReplyDeleteikram - ko pakai kaler-kaler tak?
belum penah try kaler2 lagi...
ReplyDeletetapi nanti nak beli lens puma
kalau kat tempat gelap nanti nampak lambang puma kat mata...hehe