Under Extreme measure

Satu part dah siap. tunggu Paper untuk presentation plak kena edit malam ni. KSU Dinner? abaikan.....

Esok ke Putrajaya, usha Bilik Mesyuarat, makan-minum, facilities.

Yang penting dapatkan tandatangan No.1 Boss untuk surat lantikan. Kena standby 20 surat.

prepare template minute, update list ahli-ahli dan edaran surat kena buat dengan segera.

kalau seketariat ada dalam 8 orang, ini baru jer 2.

gila pergh . sambil tunggu data, meh layan suasana opis baruku

meja yang sangat bersepah dan berselerak.


barang dari opis lama masih atas troli. x der masa nak kemas lagi.



eheheheh. bersepah sebab tader almari, kabinet lagi


Pesanan Boss lama ke Boss Baru, " I kan dah bagi u satu pegawai, kenapa nak pening-pening?"

Dia ingat aku ni barang ker, stail bagi-bagi jer. chauvinist betul....

Comments

  1. Anonymous08:13

    eh aku pun letak gambar office ah! hahahahahahaha. tapi lebih kepada untuk mengenakan akram sebenarnya =p

    ReplyDelete
  2. wah, mesti bau kedai je perabot tu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts