Under Extreme measure
Satu part dah siap. tunggu Paper untuk presentation plak kena edit malam ni. KSU Dinner? abaikan.....
Esok ke Putrajaya, usha Bilik Mesyuarat, makan-minum, facilities.
Yang penting dapatkan tandatangan No.1 Boss untuk surat lantikan. Kena standby 20 surat.
prepare template minute, update list ahli-ahli dan edaran surat kena buat dengan segera.
kalau seketariat ada dalam 8 orang, ini baru jer 2.
gila pergh . sambil tunggu data, meh layan suasana opis baruku
barang dari opis lama masih atas troli. x der masa nak kemas lagi.
eheheheh. bersepah sebab tader almari, kabinet lagi
Pesanan Boss lama ke Boss Baru, " I kan dah bagi u satu pegawai, kenapa nak pening-pening?"
Dia ingat aku ni barang ker, stail bagi-bagi jer. chauvinist betul....
Esok ke Putrajaya, usha Bilik Mesyuarat, makan-minum, facilities.
Yang penting dapatkan tandatangan No.1 Boss untuk surat lantikan. Kena standby 20 surat.
prepare template minute, update list ahli-ahli dan edaran surat kena buat dengan segera.
kalau seketariat ada dalam 8 orang, ini baru jer 2.
gila pergh . sambil tunggu data, meh layan suasana opis baruku
barang dari opis lama masih atas troli. x der masa nak kemas lagi.
eheheheh. bersepah sebab tader almari, kabinet lagiPesanan Boss lama ke Boss Baru, " I kan dah bagi u satu pegawai, kenapa nak pening-pening?"
Dia ingat aku ni barang ker, stail bagi-bagi jer. chauvinist betul....

eh aku pun letak gambar office ah! hahahahahahaha. tapi lebih kepada untuk mengenakan akram sebenarnya =p
ReplyDeletewah, mesti bau kedai je perabot tu
ReplyDelete