Alahai....
Aku dalam marah-marah, rasa nak gelak plak.
Petang tadi si Nurul Fatiha telah memblokkan simcard. Ces, PUK request lar plak. Pastu celcom user semua kuar rumah tak balik-balik. Hangin aku. dah 2 kali jadi camni.
Sedang aku mencari old simcard, anak jiran aku datang membawa telefon emaknya.
Wah, pandaila engkau fatiha.
Belum sempat aku mengamuk beruang dalam masa 5 minit , dengan tak malu ko pegi rumah jiran minta bantuan.
Budak-budak sekarang. Belum lagi aku bagitau maybank password aku macam password laptop.
Asalkan ko tak curi-curi pakai kredit card macam mana ayah engkau buat kepada nenek, sudah!
Petang tadi si Nurul Fatiha telah memblokkan simcard. Ces, PUK request lar plak. Pastu celcom user semua kuar rumah tak balik-balik. Hangin aku. dah 2 kali jadi camni.
Sedang aku mencari old simcard, anak jiran aku datang membawa telefon emaknya.
Wah, pandaila engkau fatiha.
Belum sempat aku mengamuk beruang dalam masa 5 minit , dengan tak malu ko pegi rumah jiran minta bantuan.
Budak-budak sekarang. Belum lagi aku bagitau maybank password aku macam password laptop.
Asalkan ko tak curi-curi pakai kredit card macam mana ayah engkau buat kepada nenek, sudah!
zaman dah berubah, dunia dah maju....
ReplyDeletehahahahah bijak anak kau =) dia creative thinking!
ReplyDeleteBravo!
ReplyDeletehadi - tepat sekali. Zaman berubah, pemikiran pun dah advance.
ReplyDeletemala - aku rasa budak-budak sekarang macam tu, Mala. x mustahil budak sekolah sekarang ni ada selamba pakai Blackberry atau DOPOD ber3G, mengupdate facebook dsb. takut aku.
Naz- Seb baik dapat diselamatkan simcard, kalau tak melayang RM10 buat replacement.
epi new year min....
ReplyDeletehappy new year to u to, ikram!
ReplyDelete