The family thing
Aku sebenarnya takder mood sangat sangat selepas trip ke Ikea tu. Bukan apa, insiden terjumpa bapak aku dan mak tiri berjalan-jalan shopping di sana amat menjengkelkan.
Hello? aku tak penah beli barang-barang besar kat Ikea tu, kecuali tv kabinet kat bahagian reject tu adala. Yang lain toksah cerita, paling koman datang semata mata nak makan karipap ikea.
Bapak aku sebelum tu approach nak suh aku join satu skim ni. Tapi aku kata KIV dulu. Yerla bab-bab ratusan ribu ni mana boleh on the spot bagi decision. Kalau beli rumah aku tak kisah, kalau nak buat ladang, risiko giler babe!
Memandangkan mak tiri aku yang sekarang berlagak dan kemaruk nak pakai sofa IKEA tu dengan menswipekan kad gold bapak aku seperti mana mengikis pencen bapak aku bayar kembara dia tiap tiap bulan, maka secara otomatik proposal bapak aku akan dipangkah dan direject serta merta.
Menyampah aku!
Hello? aku tak penah beli barang-barang besar kat Ikea tu, kecuali tv kabinet kat bahagian reject tu adala. Yang lain toksah cerita, paling koman datang semata mata nak makan karipap ikea.
Bapak aku sebelum tu approach nak suh aku join satu skim ni. Tapi aku kata KIV dulu. Yerla bab-bab ratusan ribu ni mana boleh on the spot bagi decision. Kalau beli rumah aku tak kisah, kalau nak buat ladang, risiko giler babe!
Memandangkan mak tiri aku yang sekarang berlagak dan kemaruk nak pakai sofa IKEA tu dengan menswipekan kad gold bapak aku seperti mana mengikis pencen bapak aku bayar kembara dia tiap tiap bulan, maka secara otomatik proposal bapak aku akan dipangkah dan direject serta merta.
Menyampah aku!
kat ikea tu banyak yg window shopping jer. tengok sofa, dapur pastu berangan. last2 beli sudu ngan senduk. wtf?
ReplyDeleteyeah, i totally agree with u. beli sudu garpu, senduk, bakul sampah, yg harga tak sampai RM100 pun.
ReplyDeleteSampai kad VISA IKEA friends aku pun dah write off, satu menda pun tak beli pun. Lawak.
aku tak suke sangat shopping kat ikea sebab nanti semua rumah stok ikea jeeeee. semua sama. huhuhuhu. eh kau bangga tak tgk blog kau ada orang dari ho chi minh yang visit? hahahahahaha =p
ReplyDelete