Anak-anak Pelangi
Korang mesti heran dengan tajuk di atas ek?
Pendek cerita, itu adalah terjemahan terus dari "children of rainbow". Kalau siapa tidak tahu kenapa aku fokuskan "children of rainbow", ia adalah satu identiti kepada golongan gay di malaysia.
Senang jer kalau nak detect siapa ahli-ahli anak pelangi ni, kat windscreen kereta mana-mana di tengah jalan, kalau korang perasaan, akan ada satu sticker berlatar belakangkan pelangi dengan nama "children of rainbow". so owner of the car is a gay lar. Aku perasan bila salah satu kawan ofis lama aku, si TOOT tampal sticker kereta kat kancil comel dia. Eheheheh.
dan petang ahad ni aku tetiba terblog hopping satu blog gay ni. awas, gambarnya sangat xtreme. mampu membuat orang tergezut.ahahahahhhhahah, Happy hopping, sehingga tuan punya memprivatekan blognya.
Pendek cerita, itu adalah terjemahan terus dari "children of rainbow". Kalau siapa tidak tahu kenapa aku fokuskan "children of rainbow", ia adalah satu identiti kepada golongan gay di malaysia.
Senang jer kalau nak detect siapa ahli-ahli anak pelangi ni, kat windscreen kereta mana-mana di tengah jalan, kalau korang perasaan, akan ada satu sticker berlatar belakangkan pelangi dengan nama "children of rainbow". so owner of the car is a gay lar. Aku perasan bila salah satu kawan ofis lama aku, si TOOT tampal sticker kereta kat kancil comel dia. Eheheheh.
dan petang ahad ni aku tetiba terblog hopping satu blog gay ni. awas, gambarnya sangat xtreme. mampu membuat orang tergezut.ahahahahhhhahah, Happy hopping, sehingga tuan punya memprivatekan blognya.
urgh! thanks for the info. skang senang aku nak blackmail diorg hahahaha
ReplyDeleteaku tak bukak lagik. kejap lagi ah. hehehe.
ReplyDeleteErkk...... rainbow la sangat..
ReplyDeleteGiler la diorang nih!
hadi - ko nak blackmail? ahhahahahaha Hadi the Gay Buster! All the best.
ReplyDeleteMala - U know what? banyak gambar "toot". hahahahahaha. Teori kaler kulit badan dengan menda alah tu yg digunapakai orang-orang tua kita memang ada benarnya.
Naz - ahahahahahah. memang giler naz. aku pun macam nak muntah tengok. baca lagi ler.