Orang Melayu yang rasa "Hap-pening" Part II
When I do my murderous cold silent treatment, in reality or virtually, memang zionis habis.
Dan aku nak tegelak guling-guling sebab ada gak insan yang tak reti bahasa ni.
Mamat ni memang muka tebal 2 pemeluk kulit balak lar. Dah tak layan, blar arr.
Dah bapa kali private message, kalau dah tak dapat reply, paham paham je.

Dah masuk tahap stalker plak. maleh nak layan call atau sms. Daripada buang masa ngan aku, baik ko layan bini ko tu kan?
Dan aku nak tegelak guling-guling sebab ada gak insan yang tak reti bahasa ni.
Mamat ni memang muka tebal 2 pemeluk kulit balak lar. Dah tak layan, blar arr.Dah bapa kali private message, kalau dah tak dapat reply, paham paham je.

Dah masuk tahap stalker plak. maleh nak layan call atau sms. Daripada buang masa ngan aku, baik ko layan bini ko tu kan?
ade setting untuk block n ignore user yang kita tak nak chat dlm ym...kalau x silap i rasa ada...
ReplyDeleteoooo..tak perasan plak...
ReplyDeletenantila time aku rajin aku melayan blok
thank u my dear!
yup. mmg ada. kat window user tu, select "Ignore User". selesai masalah!
ReplyDelete