Dulu dan Sekarang
Dulu, masa kecik, mak selalu rotan aku sebab aku ni anak yang nakal dan degil.
dan dulu juga, x husband aku kata, aku ni isteri yang degil dan suka lawan cakap.
Tapi sekarang aku jarang melawan, suka pendam lama-lama.
dan kerana kebaikan aku tak banyak cakap, sekarang ramai plak dah naik tocang.
mungkin aku patut bertukar semula?
dan dulu juga, x husband aku kata, aku ni isteri yang degil dan suka lawan cakap.
Tapi sekarang aku jarang melawan, suka pendam lama-lama.
dan kerana kebaikan aku tak banyak cakap, sekarang ramai plak dah naik tocang.
mungkin aku patut bertukar semula?
wah seb baik da leh masuk blog ko...ingat ko dah retire bloggin...
ReplyDeletekita mmg kena slalu bertukar...depends on situation and intention...but that not mean we have to be hipokrit
eh..betul ke aku eja hipokrit ni =P
betul ejaan tu
ReplyDeleteahahahah aku sajer password protect.
Yela semenjak dua menjak ni menjadi hot spot plak.
heheheheheheeh
hello min!
ReplyDeletethanks sebab invite aku. sorry smlm aku mcm rushing gile cakap dengan kau. sbb boss aku pressure ah. buat meeting less than 2 hours.
nih dok pressure lagi, tp i suruh dia duduk senyap-senyap pi solat jumaat. i will do all the worrying later on =) hehehe.
but wei, tak baik pendam wei. luahkan segalanya =)