Dulu dan Sekarang

Dulu, masa kecik, mak selalu rotan aku sebab aku ni anak yang nakal dan degil.


dan dulu juga, x husband aku kata, aku ni isteri yang degil dan suka lawan cakap.


Tapi sekarang aku jarang melawan, suka pendam lama-lama.


dan kerana kebaikan aku tak banyak cakap, sekarang ramai plak dah naik tocang.



mungkin aku patut bertukar semula?

Comments

  1. wah seb baik da leh masuk blog ko...ingat ko dah retire bloggin...

    kita mmg kena slalu bertukar...depends on situation and intention...but that not mean we have to be hipokrit

    eh..betul ke aku eja hipokrit ni =P

    ReplyDelete
  2. betul ejaan tu

    ahahahah aku sajer password protect.

    Yela semenjak dua menjak ni menjadi hot spot plak.

    heheheheheheeh

    ReplyDelete
  3. hello min!
    thanks sebab invite aku. sorry smlm aku mcm rushing gile cakap dengan kau. sbb boss aku pressure ah. buat meeting less than 2 hours.
    nih dok pressure lagi, tp i suruh dia duduk senyap-senyap pi solat jumaat. i will do all the worrying later on =) hehehe.
    but wei, tak baik pendam wei. luahkan segalanya =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts